Sunday, March 01, 2015

aku dah ade blog



salam semua

ni entry yang tertunda..lama dah berkira-kira nak share tapi asyik bertangguh jer..dalam erti kata lain aku lah yang tak bersungguh...hehehe..
dari dulu berangan nak ada blog.masa semangat membara pernah try buat blog sendiri tp atas kesilapan sel2 otak yang tak berapa berhubung aku lupa id dan password.memburukkan keadaan email company yang aku guna kena block..
huhuhu...memang tragis giler story aku ni kan..
tapi sekarang aku dah ade blog..bangga giler weh..blog ni hasil kreativiti mr afham..thanx to you!!!!
cerite bermula bila aku join empayar MFMS...dalam group master Firdaus asyik suruh
update blog
update blog
update blog
aku memang tak aktif ler sebab takde blog nak update..tapi lama-lama rasa terbakar la jgak kalau tiap-tiap ari baca sharing blog dari orang lain..
nak di jadikan cerita terjumpa offer mr.afham yang buat servis blog.bayaran serendah rm50.siap ada manual tentang cara2 nak urus blog.ada pemantauan peribadi plak dari beliau.apa yang tak tahu boleh tanya so apa lagi aku pun ambik la kesempatan untuk buat blog aku..
di pendekkan cerita ini lah nak bagitahu...AKU DAH ADA BLOG.....

thank you ALLAH
thank you ALLAH
thank you ALLAH

Lepas ni boleh la aku sharing story aku kepada sesiapa yang sudi baca..hehehe..

wassalam

#untuk semua yang singgah baca blog aku ni semoga aku, kau , dia dan kita semua diberkati hidup dunia dan akhirat
#semoga kita semua lebih baik dari semalam dalam mencari dunia dan mengejar akhirat

izzan othman
FB: Izzan Othman
Email: iman_izzan@yahoo.com





2 comments:

  1. Nice entry.
    Best2.
    Teruskan usaha update blog.
    Tiruvasi idea kawan2 pun membantu.
    Untuk kita lebih berinfomasi dan innovatif.
    Hehe.

    ReplyDelete
  2. Nice entry.
    Best2.
    Teruskan usaha update blog.
    Tiruvasi idea kawan2 pun membantu.
    Untuk kita lebih berinfomasi dan innovatif.
    Hehe.

    ReplyDelete